097-530-46-13
Консультації та замовлення за телефонами

Графік роботи call-центру:

У будні: з 9:00 до 21: 00
Субота: з 9:00 до 20: 00
Неділя: з 10:00 до 19:00
Главная/Питання відповідь/

Питання відповідь

Питання відповідь


1. Що таке Кешбек?

Кешбек - це простий спосіб повернути частину грошей, витрачених на покупки в нашому інтернет-магазині.


2. Як я можу дізнатися яка сума буде повернута?

На картці товару, який бере участь в програмі, під кнопкою "Купити" указу сума Кешбек. Крім того, в своєму особистому кабінеті Ви зможете відстежити розмір коштів до повернення за зроблені покупки.

3. Чи продовжує діяти дисконтна карта?

Дисконтна карта більш не актуальна. Зараз у Вас є чудова можливість скористатися сервісом Кешбек і повернути частину грошей, витрачених на покупки на свій рахунок.

4. Як я можу скористатися Кешбек?

Ви можете це зробити за допомогою декількох простих кроків:

Крок 1: Зареєструватися на сайті Skidka.ua.

Крок 2: Вибрати товар, який сподобався і оплатити його.

Крок 3: У своєму особистому кабінеті подивитися суму нарахованого Кешбек. Зверніть увагу: Нарахування відбуваються протягом 15-20 днів після завершення покупки.

Крок 4: Вказати номер своєї банківської картки для виведення Кешбек.

Крок 5: Оформити в особистому кабінеті заявку на виведення Кешбек і отримати їх на свій рахунок.
5. Якщо я вже зареєстрований (а), я можу користуватися Кешбек або потрібно реєструватися повторно? У повторній реєстрації немає необхідності. Для того, щоб отримати частину коштів за покупки через Кешбек, Вам необхідно в особистому кабінеті додати інформацію про банківську карту, на яку Ви хочете отримати повернення. Впишіть, будь ласка, прізвище ім'я та по батькові, які вказані на карті, а так само її номер

6. Чи можу я мати можливість скористатися Кешбек, роблячи замовлення по телефону?

Так можете!!!!

При оформленні замовлення потрібно вказати номер телефону. За цим номером автоматично і буде проходить реєстрація на сайті.

Для входу в особистий кабінет клієнт повинен ввести номер телефону і пароль. Так як при оформленні замовлення пароль ми не фіксуємо, клієнту для того, щоб потім вже зайти в свій кабінет і авторизуватися на сайті пароль потрібно "" відновити ", а по факту - створити. Після цього він вже спокійно користується кабінетом і авторизується коли йому потрібно .

7. Чим миттєва розстрочка відрізняється від кредиту?

Для того, щоб оформити миттєву розстрочку, Вам необхідна карта Приватбанку. Оформити кредит Ви можете без карти.

Кредит оформляється на товари від 500 гривень. Обмеження по сумі розстрочки відсутні.

Так само при оформленні заявки на миттєву розстрочку, відповідь від банку Ви отримуєте в лічені хвилини, тоді як при оформленні кредиту відповіді Вам необхідно буде почекати трохи довше.

8. Чи є якась комісія по розстрочці?

У разі оформлення замовлення на умовах розстрочки, щомісячна комісія становить 2,9%


9. Чи можете мені детальніше розповісти про умови розстрочки?

Детальну інформацію Ви можете отримати, звернувшись на гарячу лінію Приватбанку.

10. Як я можу зробити безготівкову оплату?

Крок 1. Ви отримуєте рахунок-фактуру (по факсу, по електронній пошті) і оплачуєте в будь-якій найближчій Ощадкасі або в банку, клієнтом якого ви є.

Крок 2. За надходженні оплати на наш рахунок ми доставляємо Вам товар.

Також Ви отримуєте разом із замовленням накладну на товар і оригінал рахунку-фактури У свою чергу, Ви надаєте довіреність з печаткою вашого підприємства (для юр.осіб), або копію паспорта та інд. номера (для фіз. осіб).

Зверніть увагу: доставка замовлення здійснюється протягом 2-х робочих днів, з моменту надходження грошових коштів на рахунок компанії.

11. Як я можу оформити кредит?

Праворуч від зображення товару є кнопки, натиснувши які Ви можете залишити заявку на оформлення кредиту. Після розгляду Вашої заявки з Вами зв'яжуться.


12. Я оформив (а) кредит ще вчора, чому зі мною ще не зв'язалися на моє замовлення?

Справа в тому, що на розгляд заявки банку потрібно деякий час. Чекайте, будь ласка, з Вами обов'язково зв'яжуться.

13. Як я можу повернути товар?

Обміну та поверненню підлягає лише робочий товар, що не був в використань.

У робочий час: Я перемкну Вас на фахівця в даному питанні, він надасть Вам більш детальну консультацію.

У позаробочий час: Більш детально Вас зможе проконсультувати фахівець по даному напрямку. Я зараз зафіксую Ваше звернення і він з Вами зв'яжеться.

14. Чи можу я обміняти товар?

Обміну та поверненню підлягає лише робочий товар, що не був в використань. У робочий час: Я перемкну Вас на фахівця в даному питанні, він надасть Вам більш детальну консультацію. У позаробочий час: Більш детально Вас зможе проконсультувати фахівець по даному напрямку. Я зараз зафіксую Ваше звернення і він з Вами зв'яжеться.

15. Я не встигаю забрати товар на точці самовивозу до 20.00. Що можна зробити?

Наш менеджер може трохи затриматися, але не більше ніж на 10 хвилин.


16. Я хочу зробити замовлення. Скажіть ви можете зробити доставку в Донецьку \ Луганську область?

У зв'язку з проведенням АТОВ в регіоні, доставка товару в Донецьку, Луганську області здійснюються виключно після 100% передоплати

17. Мені дзвонили. Що ви хотіли?

Справа в тому, що у нас багатоканальний телефон і працює кілька менеджерів. Швидше за все Вам дзвонили з приводу Вашого замовлення. Назвіть будь ласка номер Вашого замовлення.

18. Як я можу дізнатися номер мого замовлення?

Номер телефону, який ви залишили, здійснюючи замовлення, і є номер вашого замовлення.


19. Яка країна виробник?

(Якщо країна не вказана, і немає можливості знайти інформацію) Цей товар може бути проведений в декількох країнах. При цьому всі товари, які ми продаємо сертифіковані для Продажі на Україні і мають офіційне гарантійне обслуговування.

20. Діагональ 55 дюймів - це великий екран?

Один дюйм дорівнює 2,54 сантиметрів. 55 дюймів - це приблизно 140 см.


21. Як я можу скористатися промокодом?

За допомогою промокодом Ви можете отримати знижку на акційний товар. Розмір знижки вказаний в самому промокодом. Щоб застосувати промокод при оформленні замовлення, Ви можете просто натиснути на напис червоного кольору з промокодом біля назви товару і далі оформляти замовлення як зазвичай, знижка вже буде врахована.