097-530-46-13
Консультації та замовлення за телефонами

Графік роботи call-центру:

У будні: з 9:00 до 21: 00
Субота: з 9:00 до 20: 00
Неділя: з 10:00 до 19:00
Главная/Обмін і повернення товару/

Обмін і повернення товару

Всі наші замовлення, пересилаються кур'єрськими службами застраховані.

Переконливо просимо ознайомитися з правилами подачі претензії сервісу доставки «Нова пошта» в Україні:

1. Оглянути цілісність пакета або коробки безпосередньо у відділенні «Нова пошта».

2. У всіх випадках, а особливо, якщо Ви очікуєте б'ються, тендітні, цінні речі, то в такому випадку рекомендуємо обов'язково розкрити посилку в присутності співробітника «Нова пошта» з складанням «Акта огляду вантажу».

3. Якщо Ви помітили пошкодження вантажу, то Ви відзначаєте це в «Акті огляду вантажу» і оформляєте «Бланк відмови від вантажу», де вказуєте причину відмови - «у зв'язку з транспортувальним пошкодженням».

4. Потім Ви повинні оформити «Акт прийому передачі», де також вказуєте про пошкодження вантажу.

Шановний користувачу

Зробивши покупку в нашому магазині, Ви маєте право повернути протягом 14 днів з дня покупки, якщо він не підійшов за розміром, формою, кольором або іншим характеристикам. При цьому повинні бути дотримані наступні умови:

- товар знаходиться в робочому стані і не має дефектів;

- товарний вигляд виробу збережений, тобто присутній повний комплект вироби, на ньому немає подряпин, потертостей, відколів, інших механічних пошкоджень, збережені всі упаковки, пломби, наклейки, ярлики, плівки, не вносилися зміни в програмне забезпечення пристрою і т.д .;

- товар не використовувався;

- є товарний чек або інший документ, що підтверджує покупку вироби.

 

Зверніть увагу: якщо після придбання товару Ви виявили в ньому дефект - зверніться в авторизований сервісний центр для його усунення. Обміну та поверненню підлягає лише робочий товар, що не був в використань.

Для обміну вироби необхідно звернутися до нас за адресою м Одеса, вул. Середня, 83 по буднях з 10:00 до 18:00.

тел. 097-530-46-13 email: torg86824@gmail.com

Якщо куплений товар Вам не підійшов, при цьому він робочий і не був у використанні - Ви маєте право замінити його на іншу модель. Якщо ж підходящої Вам моделі немає у нас в наявності - ми повернемо Вам гроші за цей товар. Гроші можуть бути повернуті в момент повернення товару або, в деяких випадках (наприклад, якщо необхідна діагностика вироби або необхідної суми немає в касі організації торгівлі), до 7 днів.

Важливо: зазначені тут положення щодо приймання та обміну товару складено відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Зверніть увагу: деякі товари не підлягають повернення або обміну. Це відноситься, зокрема, в товарам особистої гігієни, витратних матеріалів, ін. Повний список товарів зазначений в постанові Кабінету Міністра № 172-94-п: Постанова КМ № 172

Якщо товар виявився неробочим


Весь товар, доступний на нашому сайті, має офіційну гарантію виробника.

При виявленні дефекту надайте товар в офіційний сервісний центр відповідного виробника. Список сервісних центрів доступний в гарантійному талоні або на сайті виробника. Сервісний центр проведе діагностику і в разі наявності гарантійної поломки проведе ремонт вироби. Якщо буде виявлено, що поломка сталася з вини споживача - сервісний центр може відмовити в безоплатне усунення дефекту.

У тому випадку, якщо сервісний центр визначить, що виріб є неремонтоздатність і видасть Вам відповідний висновок - товар може бути наданий магазину для обміну або повернення грошей.

Поради покупцеві


Для того, щоб куплений Вами у нас товар повністю виправдав Ваші сподівання, прислухайтеся до кількох простих порад:

1. Перед оформленням замовлення: уважно виберіть модель. Зверніть особливу увагу на питання, що цікавлять Вас характеристики - розмір, тип покриття, потужність, кількість насадок і т.д. Характеристики будь-що цікавить Вас моделі доступні як на нашому сайті, так і на офіційному сайті виробника.

2. Безпосередньо перед оплатою товару: перевірте його зовнішній вигляд, відсутність механічних пошкоджень, комплектність. Якщо будь-які невідповідності, в т.ч. механічні пошкодження і некомплект, будуть виявлені Вами після того, як товар покинув територію магазину (товаротранспортної організації, якщо Ви замовляєте товар з доставкою по Україні) або наш кур'єр поїхав з місця доставки товару Вам - на жаль, ми не зможемо прийняти претензії по даному товару .

3. Будь ласка, якщо Ви не впевнені в тому, що придбаний Вами товар відповідає Вашим очікуванням - не використовуйте телефон, звертайтеся з ним якомога дбайливіше, збережіть всю комплектацію, упаковку та документацію.

4. Перед початком експлуатації пристрою: уважно ознайомтеся з інструкцією до пристрою. Пам'ятайте: порушення правил експлуатації може привести до виходу пристрою з ладу і / або пошкоджень і травм. У разі виходу з ладу пристрою через порушення правил експлуатації виробник має право відмовити в гарантійному обслуговуванні пристрою.

Закон України

«Про захист прав споживачів» доступний тут: Закон про захист прав споживачів


Згідно з постановою Кабінету Міністрів від 10 травня 2018 № 353 друк на гарантійному талоні не потрібна.