097-530-46-13
Консультації та замовлення за телефонами

Графік роботи call-центру:

У будні: з 9:00 до 21: 00
Субота: з 9:00 до 20: 00
Неділя: з 10:00 до 19:00
Главная/Доставка і оплата/

Доставка і оплата

Способи Доставки
Доставка "Самовивезення"
Нова пошта
Делівері
укр Пошта
Відправка товару даної поштою поширюється не на весь товар.
Delivery
доставка кур'єром
Можлива доставка кур'єром від Нової пошти
самовивіз
Якщо замовлений товар знаходиться у Вашому місті, тоді можливий самовивіз
Доставка "Укрпошта"
Доставка "Justin"

Способи оплати

Оплата на Приватні карту Ви можете сміливо оплачувати на карту, так як портал Prom.ua захищає всі Ваші покупки до 3000 грн. Наша компанія пройшла перевірку документів на даному порталі.
Накладений платіж за умови оплати Мінімального АВАНСУ! За умови оплати Мінімального АВАНСУ!
Безготівковий розрахунок
Готівкою Якщо Ви з Одеси і даний товар знаходиться у нас на складі, тоді можливий самовивіз. В основному наші склади знаходяться в різних містах.
Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
Накладений платіж "Justin"

 

Повернення Товарів

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача», покупці мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. А так же повинні бути збережені: повний комплект товару, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за нами право відмовити Вам в обмін або повернення товару.

Якщо товар знаходиться в неробочому стані, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Обмін або повернення товару здійснюється через пошту з попереднім узгодженням з нашими консультантами. Повернення грошей можливе після повернення товару, в разі відсутності грошей у касі, протягом тридцяти днів.

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненні грошей) якщо:
- з моменту покупки товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
- товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту)
- відсутній елемент комплектації товару.


 
Гарантії
Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації). Обмін або повернення товару здійснюється через пошту з попереднім узгодженням з нашими консультантами. Повернення грошей можливе після повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум тридцять днів. Спосіб повернення грошей також обговорюється з нашими консультантами.
 
Порядок повернення товару:
Переконайтеся в збереження і цілісності заводської упаковки товару, якщо така є. На товарі не повинно бути слідів використання, повинні бути збережені всі ярлики.
1. Будь ласка, повідомте нашому консультанту про Ваш намір повернути товар
2. Заповніть заяву на повернення, яке знаходитися на нашому сайті
3. Реквізити на відправку повернення Ви отримаєте в листі, який ми відправимо Вам на електронну пошту, після розгляду Вашої заяви на повернення.
4. Після відправки повернення, напишіть нам на електронну пошту номер декларації, який Вам видадуть в компанії перевізника «Нова пошта». Тільки за номером ми можемо отримати Вашу посилку.
5. Після отримання повернення ми зв'яжемося з Вами і обговоримо всі питання, пов'язані з обміном або способом повернення грошей.
Якщо повернення або обмін відбувається через нашу помилки (вислали Вам не той товар, колір, шлюб) ми оплачуємо послуги Нової пошти (повернення грошей на карту банку або поповнення рахунку). У разі обміну по іншим суб'єктивних причин (не підійшов розмір, не подобається колір, і.т.д.) відправка товару до нас оплачується за Ваш рахунок. Усі наступні обміни за рахунок покупця.
Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)
- Закон України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991 (в чинній редакції, з урахуванням змін);
- Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р,
- Порядок відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів, затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України № 360 від 19.07.2005 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.07.2005 за № 783/11063;
Продовольчі товари, лікарські засоби, предмети сангігієни
Непродовольчі товари:
- фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір корсетні товари;
- парфюмерно-косметичні вироби;
- перо-пухові вироби;
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- зубні щітки;
- мундштуки;
- апарати для гоління;
- помазки для гоління;
- гребінці, гребінці і щітки масажні;
- сурдини (для духових музичних інструментів);
- скрипкові підборіддя;
- рукавички;
- тканини;
- тюлегардинні і мереживні полотна;
- килимові вироби метражні;
- білизна натільна;
- постільна білизна;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- товари в аерозольній упаковці;
- друковані видання;
- лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція;
- пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);
- аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
- вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);

- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:


- природній знос;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі; - пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації; - пошкодження, що виникли при недотриманні режиму прання, сушки делікатних виробів - пошкодження, що виникли через особливості шкарпетки виробів клієнтом (потертості); -дефекти і пошкодження які відбулися в наслідків доставки транспортних компаній.